ERASMUS+ ZGODBA KRANJSKIH VRTCEV!
Erasmus+ je program Evropske unije, ki naslavlja mednarodno sodelovanje na področju izobraževanja, usposabljanja, mladih in športa.
Namen programa Erasmus+ je dvig kakovosti izobraževanja in usposabljanja ter s tem krepitev socialne kohezije in konkurenčnosti gospodarstva Unije.
Erasmus+ želi omogočiti sodelovanje čim večjemu številu posameznikov, še posebej tistim iz okolij z manj priložnostmi, ter kot ključne izpostavlja vsebine in aktivnosti vključevanja, ohranjanja okolja (zeleni Erasmus+) in prehoda na digitalno družbo.
Kranjski vrtci smo se na razpis projekta uspešno prijavili in pridobili akreditacijo za obdobje 2021 do 2027. Erasmus akreditacija daje organizacijam dostop do priložnosti za učno mobilnost.
Sodelovali bomo v okviru programskega ključnega ukrepa 1, ki organizacijam zagotavlja sodelovanje, krepitev zmogljivosti, izmenjave, mreženje in podporo politikam ter omogoča reforme na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa.
V sedemletnem obdobju bomo s sredstvi EU omogočili delovnemu timu Kranjskih vrtcev mobilnosti z namenom sledenja na delovnem mestu, usposabljanja in udeležbo na tečajih, ter poučevanjem, prenašanju dobre prakse.
Z novimi znanji in dobro prakso EU držav bomo dopolnili vzgojni načrt vrtca in razvili ter posodobili programe za večjo vključenost ranljivih skupin. Zadali smo si naslednje cilje:
- CILJ 1:
Preko profesionalnega izpopolnjevanja strokovnih delavcev spodbujati in omogočati optimalne dosežke otrok v razvoju in učenju ob spoštovanju in upoštevanju individualnih potreb otroka.
- CILJ 2:
Vzpostaviti klimo, ki vsem deležnikom znotraj in zunaj zavoda zagotavlja varen in spodbuden prostor za konstruktivno komunikacijo in dobre odnose, ki rastejo ob uspešno rešenih konfliktih.
Ob tem pa bomo sledili tudi generalnemu projektnemu cilju:
Omogočiti zaposlenim v vzgoji in izobraževanju, da preko mednarodnih izmenjav pridobijo nova znanja in izkušnje, ki vodijo k osebni rasti in k dvigu kvalitete strokovnega dela.
Po izpeljanih mobilnostih bodo zaposleni svoje znanje na različne načine implementirali v svoje delo in delovno okolje ter s primeri dobre prakse dvigali kvaliteto usposobljenosti ter zadovoljstva strokovnega kadra zaposlenih in otrok v Kranjskih vrtcih.
MOBILNOST
Mobilnost Islandija – Smart Teachers Play More
Mobilnost Barcelona – Photo and Video Making in your Classroom
Mobilnost Italija – Art as Therapy – Self-Expression and Special needs in Art Education
Mobilnost Francija – senčenje na delovnem mestu
Mobilnost Slovaška – senčenje na delovnem mestu
Erasmus – Tenerifi (Katarina in Eva)
Mobilnost Grčija – Drama and Experiential Learning for Inclusion
Mobilnost Španija – Stress Management and Recognition Key Strategies for Teachers
CLIL metoda poučevanja tujega jezika_Dublin
Mobilnost na Tenerifi_Izobraževanje na prostem 2 1
Mobilnost na Tenerifi_Izobraževanje na prostem 1
Mobilnost v Grčijo_Senčenje na delovnem mestu_
Mobilnost v Grčijo_Senčenje na delovnem mestu 1
Mobilnost v Islandiji_Čuječnost in meditacija 1
Mobilnost v Španijo_moč multimedije v izobraževanju 1
Mobilnost na Finsko_Gozdna pedagogika 1
Mobilnost na Hrvaško_Z roko v roki, staršem nasproti 1
Mobilnost na Portugalsko_Mehke veščine 1
UPORABA V PRAKSI, KOLEGIALNE HOSPITACIJE
Izobraževanje na prostem in v naravi ter izkustveno učenje
Angleščina v vrtcu – CLIL metoda
Delo z otroki z motnjami avtističnega spektra (MAS)
Uporaba slikovnega materiala pri logopedski obravnavi
Uporaba nestrukturirnaega materila pri delo z otroki s posebnimi potrebami
Praksa za prakso – Smart Teachers Play More
DRAMA AND EXPERIENTIAL LEARNING FOR INCLUSION (1)
Trajnostni življenjski slogi – udejanjanje okoljske ozaveščenosti